loading...
بزرگترین پایگاه اویونیک ایران
آخرین ارسال های انجمن
پیمان محمدی زاده بازدید : 110 چهارشنبه 1392/03/29 نظرات (0)

به دنبال بازگرداندن كيف پول يك مسافر ايتاليايي به هنگام بازگشت به كشورش توسط پرسنل فرودگاه حضرت امام خميني (ره)، اين شهروند ايتاليايي نامه اي تشكر آميز از مسوولان و دست اندركاران صنعت حمل و نقل هوايي ايران به خاطر رفتار حرفه اي صداقت و امانت به سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در ميلان ارسال كرد.

ترجمه فارسي نامه تشكر آقاي لوچانوآلبرتي، تبعه ايتاليا به شرح ذيل است.
حضور سر كنسولگري محترم جمهوري اسلامي ايران در ميلان
روز جمعه سوم خرداد، ساعت نه و نيم صبح فرودگاه امام خميني تهران .
هنگام بازرسي قبل از سوار شدن به هواپيما براي پرواز ايران اير شماره 751 به مقصد ميلان براي بازگشتن به ايتاليا، يكي از پرسنل من را نگه داشته و با مهرباني از من خواست تا براي كنترل به دفتر سرپرستي بروم.
من زبان انگليسي بلد نيستم، براي همين احساس اضطرار و در واقع ترس زيادي داشتم .
وارد يك اتاق شدم و يكي از مقامات ارشد ( فكر مي كنم رئيس واحد ) من را دعوت به نشستن مي كند
پاسپورتم را مي گيرد و شروع به نوشتن اطلاعات داخل آن روي يك فرم مي شود چندين بار با او تماس تلفني گرفته مي شود .
انگار كه زمان نمي گذشت و اضطراب من بيشتر و بيشتر مي شد .
تا اينكه بعد از چند دقيقه، دستم را روي جيب جلوي لباسم گذاشتم كه قبل از كنترلهاي داخل فرودگاه كيف پول و ساير مداركم را در آن گذاشته بودم .
بالاخره همه چيز را فهميدم. هنگام بازرسي دستگاه فلزياب، چندين بار مجبور شده بودم از آن عبور كنم چون هر بار دستگاه زنگ مي زد و من هر بار ساعت مچي، موبايل، كيف پول و بالاخره كفشهايم را باز كرده بودم. اين كار چهار بار تكرار شد و هر بار يك چيز را داخل سبدي متفاوت گذاشته بودم. بعد از آخرين بار، همه وسايلم را جمع كردم البته همه وسايل به غير از كيف پولم .
بعد از اينكه رئيس قسمت كيف پولم را تحويل داد، بالاخره موفق شدم سوار هواپيما به مقصد ايتاليا شوم.
چيزي مي توانم بگويم ؟
از كادر پرسنل شما كمال تشكر و قدرداني را به خاطر رفتار حرفه اي، صداقت و امانت داريشان در قبال شخص خودم دارم. هيچ چيز از كيف پولم كم نشده بود و اما كشور شما و مردمي كه با آنها در اين سفر ملاقات كرديم .... ايران بسيار زيباست، مردم به ما لبخند مي زدند، با ما صحبت مي كردند، از ما عكس مي گرفتند و ما هم از آنها عكس مي گرفتيم.
خيلي ممنون ايران
واقعاً اميدوارم كه بتوانم باز به اين كشور برگردم، آري فكر مي كنم كه باز هم به كشور شما باز گردم .
                                                            لوچانو آلبرتي

                                                            ساكن شهر پادوا - ايتاليا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین پایگاه اویونیک ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مناسب ترین هواپیما جهت ورود به ایرلاین های کشور از نظر شما کدام است؟
    نظر در باره طراحی سایت و محتویات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 622
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 902
  • بازدید ماه : 2,989
  • بازدید سال : 25,413
  • بازدید کلی : 149,440
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    تبلیغات